سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: طی سال ۹۸ حدود هزار و ۸۵۰ گواهی نامه رانندگی در استان زنجان توقیف شده و ۱۴۰ گواهی منجر به ابطال شده و این تعداد گواهی نامه‌ها به علت خلافی ۱۰ میلیون تومان و تخلفات فراوان باطل شدند.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته دو هزار و ۷۸۰ فقره تخلف توسط رانندگان در سطح شهرهای استان زنجان ثبت شده و اعمال قانون در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، بر تقویت آموزش درست رانندگی کردن در جامعه تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر مهم باید برنامه ریزی لازم را داشت.

شیر محمدی با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان زنجان تعطیل شده بود، گفت: ساعت کاری مراکز شماره گذاری در استان افزایش یافته و روزهای پنجشنبه، ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها در استان از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر است و هدف از این کار رعایت حال هرچه بیشتر مراجعان، ارایه خدمات مضاعف و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مقابل مرکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: مالکین خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج است روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک فرد هم روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.