علی کاظمی شامگاه دوشنبه در هشتمین جلسه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بنیاد شهید زنجان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، اظهار داشت: ضمن تسلیت سالروز شهادت معلم مجاهد و ایثارگر، شهید مطهری، مقام معلم را گرامی داشته و به تلاشگران عرصه علم و دانش، تبریک عرض می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: معلمان، نقش مهمی در تربیت نسل شهیدپرور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی و انتقال آن به نسل‌های آینده کشور ایفا می‌کنند.

کاظمی افزود: حاصل تربیت معلمان در ایام شیوع بیماری کرونا و مشارکت و ایثار مردم در کمک به اقشار مختلف در مبارزه با شیوع این ویروس در کنار کادر پزشکی و درمان، جلوه بیشتری دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این استان ۴۹ شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده که پنج نفر آن‌ها جزو شهدای نهضت سوادآموزی محسوب می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از خدمت‌رسانی و ایثار کادر پزشکی استان، اظهار داشت: حفظ سلامت جامعه ایثارگری به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا از اولویت‌ها و دغدغه‌های مهم مسؤولان بنیاد شهید استان است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این راستا اقلام مورد نیاز بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بین جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا توزیع شده است.

این مسؤول تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین کارکنان و اطلاع‌رسانی به جامعه ایثارگری در رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار ضروری است.

افزایش خدمات غیرحضوری، تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا و جانبازان، پاسخگویی مسؤولان به مسائل و مشکلات جامعه هدف از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ در راستای ارتباط دو سویه، بخش دیگری از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.