سرهنگ ایرج خانی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تلاش‌های اطلاعاتی به عمل آمده، مشخص شد یک نفر از این متهمان در پوشش خانواده و به همراه ۲ نفر دیگر از سوداگران مرگ و با استفاده از شیوه‌های مختلف به انتقال موادمخدر از استان‌های مرکزی به غرب کشور اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه پلیس توانست با تکیه بر تخصص و شگردهای خاص پلیسی، متهمان را شناسایی کند، اظهار داشت: پلیس در ادامه تحقیقات صورت گرفته پی برد این سوداگران مرگ، مقداری مواد مخدر را از استان های مرکزی کشور بارگیری کرده و در حال انتقال به غرب کشور هستند.

خانی‌پور تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان توانستند خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در آزادراه زنجان - قزوین، شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی و هوشمندانه، آن را متوقف کنند.

وی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از این خودروی سواری، این مقدار موادمخدر کشف و یک نفر به همراه خانواده و ۲ قاچاقچی دیگر در دام قانون گرفتار شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند به آثار مخرب موادمخدر اشاره کرد و گفت: بی شک احساس مسوؤلیت مردم در امر مبارزه با پدیده شوم و خانمانسوز موادمخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و همچنین ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  می‌تواند پلیس را در برداشتن گام های موثرتر در خصوص مبارزه و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، یاریگر باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.