به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری سال جدید را با محتوای اقتصادی نامگذاری می‌کنند و این نشان می‌دهد که رهبری بر تقویت بخش اقتصادی بسیار تاکید دارند.

وی بر اجرای پروژه‌ها با قابلیت اقتصاد بالا در استان زنجان تاکید کرد و یا آور شد: پروژه‌هایی که تحول اقتصادی در استان ایجاد می‌کنند اجرا شود.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دور یازدهم، با بیان اینکه باید اعتبارات مالی به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ تا ۹۰ درصد دارند اختصاص یابد، گفت: باید میزان اعتبار به اشتغال هم مد نظر قرار گیرد.

طاهری ابراز کرد: همه ما باید با تمام توان برای تحقق شعار جهش تولید تلاش کنیم تا کشور را در برابر تحریم‌های اقتصادی، واکسینه کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال باید جهاد گونه و با برنامه وارد عرصه شد و در این میان بدون برنامه پیشرفتی محقق نمی‌شود.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دور یازدهم، با بیان اینکه «جهش تولید» نیازمند انجام کار عملیاتی است، تصریح کرد: برای تحقق این شعار مهم باید برنامه‌ها قابلیت عملیاتی شدن باشدو شعار دادن مهم نیست.

طاهری با تاکید بر اینکه در اجرای یک پروژه باید تمام زیر ساخت‌ها فراهم شود، افزود: در کشوری مثل ترکیه صدور مجوز برای انجام فعالیت اقتصادی ۴۸ ساعت است ولی در ایران ۴ ماه طول می‌کشد و این امر در تضاد با توسعه و جهش تولید است.

وی یاد آورشد: نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته خود تاکنون با توطئه‌های مختلف مواجه بوده است ولی با تمام این فشارها، ملت ایران عزت خود را حفظ کرده و مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال نقش بسزایی در شکست نقشه‌های شیطانی دشمنان داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.