محمدرضا ذولقدریها روز سه شنبه در جلسه ستاد بحران شهرداری ابهر، با اشاره به اینکه تا کنون هفت مرحله از ضدعفونی معابر عمومی انجام شده است، اظهار کرد: پاکبانان در این روزها به مثابه پزشکان که جانشان در خطر است، در سنگر خدمت فعالیت می‌کنند و تلاش این عزیزان را می‌ستاییم و قدردان آنها هستیم.
وی تصریح کرد: حفظ سلامت کارگران در اولویت بوده و امکانات لازم برای حفظ سلامت آنان فراهم است همچنین به مسؤولان آنها تاکید شده اجازه کار بدون دستکش و ماسک به کارگران ندهند.
شهردار ابهر خاطرنشان کرد: در راستای انجام وظایف اجتماعی بر تک تک ما واجب است که به حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زندگی شهری خود کمک کنیم و از رها کردن دستکش و ماسک استفاده شده خودداری کنیم.
وی بیان کرد: بحرانی بودن شرایط فعلی بر کسی پوشیده نیست و هر شخصی برای عبور از این بحران وظیفه دارد با عمل به توصیه های کادر بهداشت و درمان یاریگر گذر از این شرایط باشد.
این مسؤول تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان عملیات ویژه ضدعفونی‌ توسط تیم‌های ضدعفونی در حال اجرا است تا زمانی که از بحران این بیماری خلاص شویم.
وی بیان کرد: شهرداری در این برهه از سال خدمات صدور پروانه ساخت انجام می داد که برای جلوگیری از تجمعات مهلت تخفیف ها تمدید شده است.
ذوالقدریها با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی و شرعی لازم در زمینه دفن متوفیان بر اثر کرونا، یادآور شد: با افتتاح آرامستان جدید تدفین درگذشتگان در این آرامستان در حال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.