موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه خدماتی که این شرکت به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد، به صورت غیرحضوری خواهد بود، گفت: با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، این شرکت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه خدمات خود را در سطح شهرستان‌ها به صورت غیرحضوری ارائه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه از کسانی که درخواست خدمت از شرکت گاز استان را دارند، انتظار داریم از مراجعه حضوری به شعبات این شرکت خودداری کنند، افزود: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده، شرایط به گونه‌ای است که می‌توان همان خدماتی را که به صورت حضوری به مردم ارائه می‌شد، به صورت غیرحضوری نیز ارائه داد.

احمدلو، از فعالیت سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس http://nigc-zanjan.ir خبر داد و با یادآوری اینکه این سامانه آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقادی است، تصریح کرد: به واسطه این سامانه می‌توان هر نوع خدماتی را از جمله پرداخت آنلاین، مشاهده قبض و … مشاهده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۳۶۰ هزار مشترک خانگی و ۳۱ هزار مشترک تجاری و صنعتی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر سامانه یاد شده، هم‌استانی‌ها می‌توانند با شماره‌های ۳۳۱۴۶۶۰۱ تا ۴۹ تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را از شرکت گاز استان دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.