به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سلطانی شامگاه دوشنبه در جلسه ایمنی راه‌ها در محل استانداری زنجان، بر ضرورت کنترل نامحسوس جاده‌های استان زنجان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر مهم ارگان‌های مربوطه برنامه ریز ی و مدیریت لازم را بکنند.

وی با بیان اینکه در همه کمیسیون‌های ایمنی استان زنجان در زمینه فرهنگ سازی و سهم انسان در تصادفات کار کارشناسی انجام می‌شود، اظهار کرد: باید آموزش درست رانندگی کردن در استان تقویت شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان، بر ضرورت افزایش میزان جرائم منجر به تصادفات تاکید کرد و گفت: این امر می‌تواند برای کاهش تصادفات موثر باشدو عامل بازدارنده داشته باشد.

سلطانی با بیان اینکه راه در تصادفات جاده‌ای استان سهم کمی دارد، ابراز کرد: در آزاد راه زنجان به تبریز مشکل مستقیم راه وجود دارد که ضروری است از منابع ملی برای این حل مشکل کمک شود.

وی با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه موجب کاهش تصادفات می‌شود، گفت: افزایش کشت های نامحسوس، نصب نیوجرسی و روشنایی راه‌ها می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان، افزود: کمک به ارتقای ایمنی آزاده راه‌های استان می‌تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

سلطانی با بیان اینکه با ارتقای سامانه سپهتن و هشدار مستقیم خواب می‌تواند عامل انسانی در تصادفات را کاهش دهد، افزود: آمارها نشان می‌دهد خستگی و خواب آلودگی در تصادفات بسیار موثر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.