مسعود مینوئیان روز یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان زنجان با اشاره به اینکه متولیان امر به طرح جامع پدافند غیرعامل در استان‌ها توجه جدی داشته باشند، افزود: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان همچنان از سوی دشمنان مورد تهدیدهای مختلفی قرار می گیرد و در این خصوص تجربه‌های متعددی را کسب کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: آمادگی‌های روزافزون به ویژه در حوزه پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدهای دشمنان در آینده است و این موضوع اهمیت خاصی دارد.

این مسئول ادامه داد: پدافند غیرعامل در کشورمان نوپا و عمر آن حدود ۱۶ سال بوده و هم اکنون در حال پرورش دهی توسط مسئولان و متولیان امر است.

مینوئیان افزود: اداره کل پدافند غیرعامل در استانها نماینده سازمان در سطح کشور محسوب می شود و همکاری دستگاه‌های متولی امر در تحقق برنامه های این بخش نقش بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: مصون سازی کشور در برابر مخاطرات و تهدیدها اهمیت زیادی دارد و در صورت بروز تهدیدی اقدامات موثر و لازم انجام می گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات ستاد بحران در برخی موارد  با سازمان پدافند غیرعامل تلاقی دارد، گفت: ملاحظات پدافند غیرعامل می تواند بروز بسیاری از مشکلات و معضلات را در مواقع بحران کاهش دهد و پیشگیری اولیه با سازمان پدافند غیرعامل است.

وی یادآوری کرد: مسئوان استانی سند جامع پدافند غیرعامل استان را موشکافانه و دقیق اعمال کنند تا نتایج مفید آن اثرگذار و محسوس باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.