فرماندار شهرستان خرم‌دره بر نقش موثر جهاددانشگاهی در تربیت نیروهای ماهر برای بازار کار تاکید کرد.

 

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به 16 مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، تصریح‌ کرد: جهاددانشگاهی از نهادهای بسیار تاثیرگذار کشور بعد از انقلاب است که کارنامه بسیار قابل قبول و درخشانی در کشور از خود در بسیاری از حوزه‌ها، از جمله حوزه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی به جا گذاشته است.

 

وی جهاددانشگاهی را از قابل اعتمادترین بخش‌های علمی کشور عنوان کرد و افزود: تکیه بر دستاوردهای علمی جهاددانشگاهی می‌تواند نقش موثری در حل بخشی از مشکلات علمی کشور داشته باشد.

 

محمدی، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا را یکی از خروجی‌های ارزشمند جهاددانشگاهی عنوان کرد و افزود: خبرگزاری‌های وزین ایسنا و ایکنا عرصه اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از علوم روز و در نهایت امانت‌داری و تحلیل‌های جامع به انعکاس رویدادها و اخبار در همه سطوح می‌پردازند.

 

وی افزود: وجود خبرنگاران معین ایسنا و ایکنا در شهرستان‌ها نشان از توجه یکسان به این دو خبرگزاری به تمام نقاط استان و اهمیت دادن به اخبار و رویدادهای شهرستان‌ها است که این امر از اقدامات قابل تقدیر است.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره، نبود مهارت را از مشکلات فارغ‌التحصیلان عنوان کرد و گفت: به جرات می‌توان گفت فارغ‌التحصیلان مراکز آموزشی این نهاد متخصصانی تاثیرگذار، کاربلد و به معنای واقعی کلمه پژوهشگرانی توانمند در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و آبادنی کشور محسوب می‌شوند.

 

محمدی خاطرنشان کرد: کمتر فارغ‌التحصیلی در جهاددانشگاهی داریم که پس از فراغت از تحصیل و آغاز به کار در هر حوزه از انجام امور محوله عاجز و درمانده باشد.

 

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی توانایی لازم را دارد تا پشتوانه‌های پژوهشی خود به حرکت نهادهای فرهنگی، سرعت بخشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.