حجت الاسلام جعفر جنتی  شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی نهایی طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده اسماعیل در فرمانداری ابهر (ع)، افزود: طرح توسعه شبستان این امامزاده از خواسته‌های به حق مردم شهرستان ابهر بود که با پیگیری مسئولان نقشه طرح توسعه آن آماده و به تصویب اداره میراث فرهنگی رسیده است.

وی اظهار داشت: هدف از این طرح خدمت رسانی مطلوب به زائران و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش زائر و نمازگزاران است.
حجت‌الاسلام جنتی تاکید کرد: پس از بررسی نقشه های معماری و عمرانی مختلف که پیشنهاد شده بود در نهایت با بررسی کارشناسان اداره اوقاف و با همکاری اداره میراث فرهنگی یک طرح از نظر فنی و مهندسی و با توجه به اینکه این بنا جزو آثار ملی ثبت شده است به تایید سازمان اوقاف و میراث فرهنگی در تهران رسید.
علی حیدری فرماندار ابهر در این جلسه افزود: پس از ۱۲ سال با پیگیری مسئولان مجوز طرح توسعه شبستان اخذ و امروز نقشه اجرایی آن آماده اجرا شده است.
وی اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح مردم شهرستان بیش از گذشته از برکات این مکان مقدس بهره مند شوند.
حیدری خاطرنشان کرد: این امامزاده فاقد شبستان و دارای تربت خانه است که با اجرای طرح شبستان ظرفیت پذیرش زوار آن به بیش از ۲۵۰ نفر می‌رسد.
این مسئول تاکید کرد: امیدوارم که بتوانیم با همکاری، همدلی و اتحاد هیئت امنای امامزاده، سازمان اوقاف و میراث فرهنگی طرح بسیار فنی و تخصصی که با دقت نظر و با توجه به محدودیت‌های میراث فرهنگی تهیه شده است را به نحو مطلوبی اجرا و به اتمام برسانیم.
۹۵۵۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.