نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: برای برخورد با خلاف‌کاران در زمینه اضافه برداشت از آب‌های زیرزمینی با کسی شوخی نداریم.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی حفاظت از منابع آب، با تاکید بر اینکه انسداد چاه‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها در اولویت باشد، اظهار کرد: ضروری است انسداد چاه آب افرادی که بیشترین مصرف را دارند در دستور کار قرار بگیرد. این در حالی است که متاسفانه محیط‌ زیست نسبت به دریافت مجوزها کوتاهی می‌کند و در این زمینه، مشکلات زیادی داریم .


استاندار زنجان با تاکید بر اینکه خواهان مدیران با جسارت هستیم، ادامه داد: هیچ مدیری حق ندارد در جلسات معاون خود را بفرستد و در صورت تکرار این مسئله، مدیر مربوطه عزل خواهد شد .


وی در ادامه با اشاره به اینکه شاهد برخی سوء استفاده‌ها از مصرف برق در استان زنجان هستیم، افزود: اینکه استان زنجان در زمینه استخراج بیت کوین مقام اول را دارد، غیرقابل قبول است و به جد با این مدیران مقصر در این زمینه برخورد خواهد شد. در خصوص انسداد چاه‌های غیرمجاز نیز برخورد باید از بالا به پایین صورت گیرد و در وهله اول، افرادی را که صاحب سمت و قدرت هستند را شامل شود .


حقیقی با تاکید بر اینکه برخورد باید عادلانه باشد، تصریح کرد: بسیار ضروری است که خلاف‌کار با برخورد جدی مواجه شود؛ چراکه اگر عادلانه برخورد نکنیم، مردم نسبت به ما بدبین می‌شوند. در همین راستا، شرکت آب منطقه‌ای باید لیست چاه‌های غیرمجاز که متعلق به افراد صاحب قدرت هستند را به بنده ارائه دهد .


نماینده عالی دولت در استان زنجان همچنین تاکید کرد: از کسی ترسی ندارم و برای برخورد با خلاف‌کاران در زمینه اضافه‌برداشت از آب‌های زیرزمینی با کسی شوخی ندارم و برخورد لازم را خواهم کرد. متاسفانه یکی از اشکالات ما این است که برخوردها از پایین به بالا صورت می‌گیرد و تنها زورمان به دهک‌های پایین می‌رسد. این اصلا انسانی نیست و باید عادلانه برخورد شود .


استاندار زنجان گفت: انسداد چاه‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها در اولویت باشد و افرادی که بیشترین مصرف آب را دارند، چاه‌های آن‌ها مسدود شود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.