فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری کارمند یکی از نمایندگی‌های خودرو خبر داد و گفت: این متهم با جعل و سندسازی، 7 میلیارد ریال از کارفرمایش کلاه‌برداری کرده بود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران با اشاره به کلاه‌برداری 7 میلیارد ریالی در زنجان، اظهار کرد: چندی پیش با ارجاع پرونده کلاه‌برداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان به پلیس آگاهی استان، تیمی مجرب از کارآگاهان، بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کردند.

 

وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس مشخص شد که کارمند یکی از نمایندگی‌های خودرو با سوء‌استفاده از موقعیت شغلی خود و جلب اعتماد کارفرما با شیوه‌هایی متقلبانه طی 9 مرحله اقدام به کلاه‌برداری از حساب کارفرمای خود کرده است.

 

جهانبخش با اشاره به اینکه ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند، متهم با جعل امضای کارفرما چک‌های دریافتی مشتریان را وصول و به حساب شخصی خود و نزدیکانش واریز می‌کند، ادامه داد: با توجه به اسناد به دست آمده در کلاه‌برداری‌های متعدد این فرد در یکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و به 7 میلیارد ریال کلاه‌برداری اعتراف کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.