به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه جمعه در همایش میثاق (مهرانه) استان افزود: هم اکنون انجمن حمایت از بیماران سرطانی(مهرانه) جایگاه بسیار خوبی در نزد مردم این استان و حتی کشور دارد و در این میان خیران می توانند در رسیدن انجمن به اهداف و رسالت ها یاریگر باشند.
وی اظهار داشت: مهرانه با جلب اعتماد عمومی و خدمت بی منت به بیماران مبتلا به سرطان به جایگاه واقعی خود رسیده است و می تواند به الگوی مطرح در کشور تبدیل شود.
اامام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: این بانوی بزرگوار برای امیرالمومنین(ع) همسری وفادار ، همراه و برای فرزندانش، مادری لایق بود که در دامان پرمهر فرزندانی تربیت شدند که دنیا مدیون ایثار و خداباوری حسنین(ع) و زینبین(س) هستند.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی(مهرانه) استان زنجان نیز گفت: از آغاز به کار این انجمن (سال 85) تا کنون 6 هزار و 600 پرونده برای بیماران سرطانی تشکیل و خدمات مورد نیاز به آنان ارائه شده است.
اصغر وثوق افزود : 120هزار خیر در استان ماهانه هفت میلیارد ریال به این انجمن کمک می کنند که نشان دهنده نوعدوستی و مشارکت روز افزون مردمی در کارهای خیر است.
وی اظهار داشت: هم اکنون یکهزار و 260 نفر در مهرانه فعالیت می کنند که از این تعداد 60 نفر کارمند و مابقی خیر هستند و علاوه بر آن دانشجویان مهرانه ای در قالب کانونهای مهر (مهرانه) به صورت رسمی در دانشگاه های زنجان فعال هستند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی(مهرانه) استان زنجان خاطر نشان کرد: عموم مردم به این مهم توجه داشته باشند که شفافیت اساس فعالیت های این انجمن است و همه ساله عملکرد مالی 20 صفحه ای خود را در سایت مهرانه در معرض دید عموم می گذارد.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای تامین نیازهای درمانی بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ( مهرانه ) از سال 85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.