رضا کابلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از 521 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در روستاهای استان زنجان 503 فقره مربوط به مشترکان خانگی و 18 مورد نیز غیرخانگی است.
به گفته وی، تاکنون 279 فقره انشعاب غیر مجاز آب آشامیدنی در روستاهای استان زنجان به مجاز و در بخش غیرخانگی نیز فقط یک فقره انشعاب تبدیل به مجاز شده است.
وی اظهار داشت: 241 پرونده انشعاب های غیرمجاز باقی مانده در استان زنجان برای رسیدگی قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.
این مسئول خاطرنشانه کرد: جمع آوری و شناسایی انشعاب های غیر مجاز به منظور جلوگیری از هدر رفت آب آشامیدنی، مدیریت صحیح مصرف و دسترسی همه مشترکان به آن انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: این شرکت با ارتقا سیستم های سخت افزاری و نرم افزارهای جدید در تلاش است تا با جلوگیری از پرت آب و دقت در ابزارهای اندازه گیری تولید و توزیع را افزایش دهد.
کابلی تاکید کرد: در بین هشت شهرستان استان زنجان خدابنده 291، زنجان 70، سلطانیه 51، طارم 50، ایجرود 24، ماهنشان 22، ابهر 13 مورد انشعاب غیرمجاز داشتند.
وی، خرمدره را تنها شهرستان بدون انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی روستایی برشمرد و افزود: این شهرستان در بخش خانگی و غیرخانگی موردی از این تخلف را نداشته است.
به گزارش ایرنا، تلفن گویای 1523 شرکت آب و فاضلاب روستایی در استان زنجان آماده پاسخگویی و ثبت حوادث و اعلان نظر مشترکان در شبانه روز است.
این شرکت بیش از 99 هزار و 958 مشترک خانگی و غیرخانگی دارد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.