رضا اژدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بارش برف لازم که طی روزهای پایانی آذر اتفاق افتاد فعالیت اسکی بازان در پیست پاپایی از روز یکشنبه /دوم دی/ آغاز شد.
وی، ارتفاع برف در پیست پاپایی زنجان را 22 سانتیمتر اعلام کرد و اظهار داشت: با آماده سازی پیست، در واقع انتظار یکساله علاقه مندان به ورزش اسکی به سر آمد و اسکی بازان با دلی سیر اسکی کردند.
اژدری با بیان اینکه در نخستین روز فعالیت پیست زنجان قریب 50 نفر به ورزش اسکی پرداختند، افزود: روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 11 صبح تا 17 عصر و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات نیز از ساعت 8:30 صبح تا 17 عصر، پیست پاپایی زنجان دایر خواهد بود.
وی یادآور شد: روز دوشنبه /سوم دی/ نخستین جلسه تمرینی و کلاس بازآموزی مربیان، با حضور 19 نفر برگزار شد و 2مربی درجه 2 آخرین متد این رشته ورزشی را به حاضرین ارایه دادند.
رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: پیست پاپایی زنجان از مناطق دیدنی و زیبای زمستانی این استان است که همه ساله با بارش نخستین برف، پذیرای خیل عظیم اسکی بازان می شود.
اژدری افزود: پیست پاپایی، چهارمین پیست قدیمی کشور است و امید است مسئولان، به این رشته ورزشی زنجان که نشاط آفرین بوده و علاقه مندان زیادی را نیز به سوی خود جلب و جذب کرده، توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.
وی، قدمت ورزش اسکی در زنجان را بیش از 60 سال اعلام کرد و گفت: هیات این رشته ورزشی مفرح و شادی بخش زنجان تقریبا از سال 46 شکل گرفته و طی این مدت نیز توانسته علاقه مندان زیادی را به سوی خود جلب و جذب کند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.