رئیس هیات ورزش های رزمی استان زنجان، گفت: این رقابتها تا 13 آذر جاری در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.
علی بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در رده سنی 14 و 15 سال برگزار می شود و قریب 190 رزمی کار از استان های مختلف به مصاف یکدیگر می روند.
وی با بیان اینکه رزمی کاران استان های یزد و سمنان در این پیکارها حضور ندارند، افزود: مسابقات در 10 وزن مختلف و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در 2 رینگ و با هدف شناسایی نخبگان این رشته ورزشی برگزار می شود و 34 داور آن را قضاوت می کنند.
بیگدلی، تعداد عوامل فنی این رقابت ها را 15 نفر اعلام کرد و ادامه داد: هر تیم با 10 ورزشکار، یک مربی، یک کمک داور و یک سرپرست در این پیکارها حضور دارند و استان زنجان با هشت ورزشکار حاضر شده است.
به گزارش ایرنا، پیکارهای مویتای دختران از سری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نیز از روز پنجشنبه / اول آذر/ به مدت سه روز در سالن ورزش دانشگاه آزاد شهرستان ابهر از توابع استان زنجان برگزار شد.
در این رقابت ها که در 2 رده سنی 14 و 15 سال و هشت وزن مختلف برگزار شد قریب 120 رزمی کار از 22 استان مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.