به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور جمعه در یادواره شهدای چم امامزاده سید محمد(ع) باغ‌ملک به شأن و منزلت شهدا اشاره کرد و گفت: تفکر انقلابی و شهدای ما منزلت جهانی دارند و روز به روز به خیل عاشقان انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.
وی دشمن شناسی را یکی از آموزه‌های شهدا دانست و تصریح کرد: امروزه در خارج از مرزها کسانی پیدا می‌شوند که خود را دوست‌دار انقلاب و دین می‌نامند اما اقدامات آنها در راستای اهداف دشمنان قسم خورده ایران مثل آمریکا است.
سردار شاهوارپور از فراگیری فرهنگ بسیج توسط کشورهای عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد:در خیلی از مسائل مشاهده کردیم که نیروی مجهز نمی‌تواند در مقابل دشمنان ایستادگی کند اما تفکر بسیجی در همه موارد کارساز شده است و باعث توقف جریان جنایتکار داعش گردید.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تحریم سپاه توسط آمریکا را ناشی از ترس آنها از این نیروی قدرتمند دانست و اذعان کرد: دشمنانی مانند آمریکا که برای خود حریفی متصور نبودند امروزه به قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند.
وی افزود: آنها به این نتیجه رسیدند که سپاه،تفکر بسیجی و افراد را تحریم کنند تا جلوی پیشرفت گرفته شود، اما نمی‌دانند که آنچه باعث ماندگاری جریان انقلاب اسلامی و مقاومت آن در برابر فشارها شده است، راهی است که شهدا جلوی ما گذاشتند و با خون خود آن را منور کردند.
سردار شاهوارپور وحدت را به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات عصر حاضر قلمداد کرد و گفت: دشمن به دنبال روزنه‌هایی است تا از آن طریق در کشور ما اختلاف ایجاد کند، لذا اگر جایی اختلافی کوچک پیش آمد باید بزرگان واسطه شده و با حل اختلاف، مکر دشمنان را خنثی کنند.
وی در پایان با بیان اینکه نصیحت بزرگان برای رفع اختلاف، فرهنگ ارزشمندی است که باید آن را ادامه داد افزود: یادواره‌های شهدا ما را به سمت راه آنها هدایت می‌کند تا با توجه به رهنمودهایشان جلوی اختلافات گرفته شود.
9434/6064
خبرنگار: میلاد کایدی** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.