به گزارش ایرنا دو تیم استقلال خوزستان و پیکان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که به ترتیب جایگاه های شانزدهم و سوم جدول را به خود اختصاص داده بودند این در حالی بود که استقلالی ها در صدد جدا شدن از قعر جدول بودند.
بازی امشب در دمای 16 درجه سانتیگراد برگزار شد و در حالی که تماشای آن به صورت رایگان بود تنها 300 نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند. نتیجه گیری بد آبی های خوزستان در این فصل موجب شده است که فوتبال دوستان اهواز از خانه نظاره گر بازی این تیم باشند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم استقلال خوزستان به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت پیکان رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد. همچنین بختیار رحمانی و مهدی مومنی 2 بازیکنی که فصل گذشته در تیم های خوزستانی بازی می کردند به سمت نیمکت استقلالی ها و عبدالله ویسی رفتند و ادای احترام کردند.
بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی با در دست داشتن بنری شهادت امام حسن عسگری را تسلیت گفته و هفته بسیج را گرامی داشتند.
در نیمه اول این دیدار پیکان حاکم بر میدان بودن و بازیکنان این تیم موقعیت های گلزنی زیادی بر روی دروازه استقلال خوزستان خلق کردند اما سنگربان آبی ها مانع از گلزنی این تیم شد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
آبی های خوزستان که در این دیدار از امتیاز میزبانی بهره می بردند در شروع نیمه دوم صاحب چند موقعیت خوب شدند که بازیکنان این تیم از روی بی دقتی نتوانستند دروازه پیکان را باز کنند.
در دقیقه 73 این دیدار جونیور بازیکن برزیلی استقلالی ها از پاس ریکانی به خوبی بهره برد و دروازه حریف را باز کرد.
علیرضا زندوی بازیکن تیم استقلال خوزستان تنها اخطاری این دیدار به شمار می رفت.
در این دیدار حسین زرگر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که محمدجواد مداح و محمد راهی وی را در امر قضاوت همراهی می کردند.
نبود اینترنت برای استفاده خبرنگاران و صندلی های کثیف ورزشگاه غدیر اهواز از دیگر حواشی این دیدار به شمار می رفت.
بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان پس از پایان بازی به سمت تماشاگران خود رفته و با تشویق ایسلندی از آن ها تشکر کردند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پیکان در هفته سیزدهم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم استقلال به پایان رسید و آبی های خوزستان در مکان یازدهم جدول قرار گرفتند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.