به گزارش ایرنا فراز کمالوند عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهار کرد:این دیدار جز کمترین بازی هایی بود که توپ کمتر میانه میدان بود و بیشتر توپ روی دروازه 2 تیم چرخید.
وی افزود:سپاهان تیمی نیست که براحتی سه گل دریافت کند ولی ما امروز اینکار را انجام دادیم تا ثابت شود پیروزی در جام حذفی برابر این تیم شانسی نبود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:امروز هم بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی مسعود ابراهیم زاده، حسین بغلانی، کرار و علی عبدالله بهترین بازیکنان صنعت نفت بودند.
کمالوند با ابراز رضایت از عملکرد کرار گفت:کرار بازیکنی است که در فوتبال ایران بی همتاست و حضورش به تیم کمک زیادی کرده است.
وی با اشاره به مشکلات مالی صنعت نفت اظهار کرد:با توجه به مشکلات مالی که داریم در نیم فصل نمی توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم، تا پایان فصل در صنعت نفت می مانم ولی این تیم با این مشکلات راه سختی پیش رو دارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر 2 میهمانش سپاهان اصفهان را شکست داد تا با 17 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.
7104/7165/6068
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمید رضا ترابی فرد ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.