به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به پیگیری مسئولان ذیربط در خصوص شروع به کار فاز دوم نیروگاه برق سدگتوندعلیا تاکید کرد:حدود 150نیرو در این پروژه جذب می شوند که در شهرستان گتوند نیروی جوان و تحصیلکرده و متخصص مرتبط با این حوزه کاری وجود دارد.
وی افزود:مسئولان شهرستان به ویژه اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی باید با جدیت پیگیری کنند و قاطعیت داشته باشند تا جذب نیروی مورد نیاز این طرح تنها از شهرستان صورت گیرد.
امام جمعه گتوند از نماینده مردم در مجلس و دیگر مسئولان بابت پیگیری برای شروع فاز دوم نیروگاه برق سد گتوند تشکر و قدردانی کرد.
خطیب جمعه گتوند در ادامه با اشاره به نابودی داعش در کشورهای سوریه و عراق گفت:یکی از جلوه های لطف خداوند متعال و آثار و برکات رحمت و نصرت الهی امروز در جامعه جهانی اتفاق افتاد و آن تحقق وعده از بین بردن حکومت شیطانی داعش در کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام شاه آبادی گفت: قطعا داعش و تفکر افراطی به دور از بینش صحیح اسلامی، زمینه های خشونت، کشتار،قتل و غارت را در جامعه اسلامی فراهم کرده بود و این محدود به مرز خاصی هم نمی شد.
وی افزود: نه تنها در عراق و سوریه و یا کشورخاص، بلکه این تفکر سیاه و اندیشه ناپاک آمده بود تا تمام کشورهای اسلامی را تحت شعاع عملی و حکومتی خود قرار دهد.
امام جمعه گتوند ادامه داد: آنچه که در مقابل این توطئه استکباری صهیونیستی نشان داد قابل اعتماد است، و می تواند تکیه گاهی برای امنیت کشورهای اسلامی باشد، اندیشه مقاومت مبتنی بر ولایت وامامت است.
حجت الاسلام شاه آبادی گفت:در عراق و سوریه اگر داعش نابود شد، با تفکر مذاکره واعتماد به آمریکا و ایادی شیطانی آن نبود، بلکه با اندیشه ولایت و امامت و حکم مرجعیت و فرماندهی نیروهای ولایت محقق شد.
وی با اشاره به وعده سردار سلیمانی در نامه به رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی داعش در کشورهای اسلامی افزود: وعده این سردار اسلام، برای از بین بردن حکومت داعش در عراق و سوریه همزمان انجام و محقق شد، و این مبتنی براین تفکر الهی بسیج و اندیشه مقاومت در مقابل استکبار و صهیونیست است.
حجت الاسلام شاه آبادی در بخش دیگر از سخنانش با تبریک پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفین و تشکیل آن به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358 گفت: بسیجی بودن نباید محدود به قالب های اداری و تشکیل پرونده در پایگاه های بسیج باشد.
وی افزود:هرنوع حرکت جهادی که بتواند ما را درمقابل زیاده خواهی استکبار مقاومت بخشد روحیه بسیجی است و معیارها و ملاک های ارزشی ما در مقاومت درمقابل استکبار و صهیونیستی یک معیار برای تعیین یک نیروی بسیجی است،و لذا باید ظرفیت های بسیجی را بالا برد.
امام جمعه گتوند با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در روز دوشنبه ششم آذرماه مصادف با هشتم ربیع الاول گفت:با شهادت این حضرت،امامت و ولایت آخرین ذخیره الهی حضرت امام مهدی(عج) شروع می شود، و لذا اگر چه شهادت وجود مقدس امام حسن عسکری(ع) برای ما تلخ است،اما شروع ولایت امام عصر(عج) به عنوان آخرین حجت الهی، ارزشی بر ارزش های عقیدتی ایمانی ماست.
حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به تشکیل و فعالیت کارگروه اشتغال در شهرستان گتوند گفت: این کارگروه ثمربخش باشد و در این کارگروه همت جهادی،جدیت و تلاش مسئولان باید نمود داشته باشد و ما امید داریم این کارگروه قدم هایی در راستای اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان بردارد.
وی در پایان با اشاره به راه اندازی موکب شهدای شهرستان گتوند در مناطق زلزله زده کرمانشاه ،خواستارهمکاری مردم وخیرین شهرستان در تامین کمک های غیر نقدی به این موکب جهت خدمات دهی به مردم زلزله زده شد.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.