به گزارش ایرنا سید اکبر پورموسوی روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی ضمن تسلیت شهادت امام هشتم و درگذشت جمعی از هموطنان ایرانی در زلزله کرمانشاه اظهار کرد: از مردم تشکر می‌کنم که با ارسال کمک‌های خود، با مردم کرمانشاه همدردی کردند و باید بگویم که هدایای آن ها بر خلاف شایعات به دست مردم کرمانشاه رسید و آن ها نیز از این موضوع تشکر کردند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که امیدوارم با پیروزی در دیدار فردا، شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم افزود: پارس جنوبی چند هفته است که بازنده نبوده و در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است اما با این وجود ما فولاد هستیم و تلاش می کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.
وی انگیزه و انرژی بالای بازیکنان پارس جنوبی را مهمترین ویژگی این تیم دانست و گفت: بازیکنان این تیم در زمین دوندگی بالایی دارند و با هدف بردن وارد زمین می شوند.
وی گفت: اگر چه این تیم برای تک تک حریفانش یک برنامه ریزی خاصی دارد اما در بازی فردا سعی می کنیم از نقاط ضعف آن ها به خوبی بهره ببریم و پیروز میدان شویم.
پورموسوی در خصوص تعطیلات لیگ برتر و اینکه آیا این وقفه‌ها به تیم فولاد لطمه زده است گفت: قطعا تمام مربیان از این تعطیلات گله‌مند هستند.
وی اضافه کرد: قبل از بازی با پدیده حامد لک را به دلیل شکستگی از ناحیه بینی از دست دادیم و اکنون دو، سه روز است که عبدالله کرمی با مصدومیت مواجه شده است.
وی گفت: وقتی بازیکن خود به خود از گردونه مسابقات خارج می‌شود باید زمان استراحت خود را تنظیم کند و قطعا بازیکن می‌خواهد در بازی‌ های تدارکاتی توانایی‌ های خود را نشان دهد و به همین خاطر در دیدارهای دوستانه تلاش می‌کند و این باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود.
وی در خصوص پیام هایی که مربیان لیگ در فضای مجازی منتشر می کنند گفت: من خیلی دنبال فضای مجازی نیستم، اما در روزهای اخیر برخی از هواداران در فضای مجازی با هم درگیر شده بودند و مجبور شدم پست بگذارم و آنها را به آرامش دعوت کنم.
پور موسوی گفت: متاسفانه برخی‌ها شیطنت می کنند و در فضای مجازی اطلاعات غلط منتشر می‌کنند و مردم هم از این موضوع استقبال می‌کنند اما در کل هواداران واقعی فولاد می توانند در کانال و سایت باشگاه صحیح‌ترین اخبار را مطالعه کنند.
سرمربی فولاد درخصوص غایبان تیمش در دیدار با پارس جنوبی افزود: عبدالله ناصری به دلیل سه اخطاره بودن از همراهی با ما محروم است و یوسف وکیا را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و شرایط عبدالله کرمی با توجه به مصدومیت اخیرش هنوز مشخص نیست.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پارس جنوبی از هفته دوازدهم روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.