مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در حال حاضرآمادگی داریم تا در صورت بروز مانع یا نقص در یکی از موقعیت های عملیاتی، تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بیژن عالی پور ضمن تسلیت رحلت پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و تقدیر از زحمات کارکنان ساعی این شرکت در تسریع عملیات، گفت: 4 عدد استینگر 14 اینچ و 2 عدد استینگر 11 اینچ با طول های متفاوت، برای حالت های مختلف، جهت نصب بر روی دهانه چاه 147 ساخته شد که پس از پاکسازی و متمرکز شدن شعله چاه، یکی از آنها جهت آغاز عملیات Top Kill روی دهانه چاه مستقر خواهد شد.

عالی پور افزود: تمیزکاری استخر 130 هزار بشکه ای انجام شده و با توجه به استفاده از تمام ظرفیت موتور پمپ های آب در خنک سازی عملیات حمله به آتش، تسطیح مجدد محوطه عملیات و پاکسازی آبراه های اطراف علاوه بر احداث جاده های دسترسی جدید جهت حصول اطمینان از روند عملیات مورد تاکید است.

وی به اولویت دار بودن ایمنی و حفظ جان کارکنان شرکت تاکید کرد و گفت: با آغاز استقرار دکل های93 -94 حفاری و ازدیاد تردد خودرویی تا استقرار کامل دکل ها و آغاز حفاری عمودی و انحرافی علاوه بر عملیات نزدیک شدن به دهانه چاه ، لازم است تدابیر ایمنی با جدیت بیشتری پیگیری گردد تا ضمن حفظ سرعت انجام عملیات، جان همکارانمان نیز دچار ریسک نگردد.

عالی پور اذعان داشت: همه کارهای اجرایی انجام شده و در حال حاضرآمادگی داریم تا در صورت بروز مانع یا نقص در یکی از موقعیت های عملیاتی، تصمیمات لازم اتخاذ گردد وتیم های عملیاتی به سرعت موانع را مرتفع سازند.  

به دستور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بخش بعدی عملیات تخلیه تجهیزات اطراف چاه ساعت 14 امروز آغاز شد تا بعد از خارج سازی 94 محموله در روزهای گذشته، موانع باقیمانده نیز در عملیات آتی رفع و مسیر حمله به آتش هموارتر گردد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.