رحمت الله کلانتر رشیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اقلام خوراکی،بهداشتی و پوشاک می باشند گفت: کمک های اهدایی مردم، از سوی کمیته امداد و جمعی از خیرین شهرستان جمع آوری شدند که شامل برنج ، حبوبات، پتو ، آب معدنی ، البسه و لوازم بهداشتی و سایر اقلام می باشند.
وی با بیان اینکه این کمک ها به وسیله یکدستگاه کامیونت به این مناطق ارسال شدند، گفت: مردم شهرها و روستاهای گتوند همچنان در حال جمع آوری کمک های ضروری به آسیب دیدگان زلزله در استان کرمانشاه بوده و این کمک ها با تلاش دستگاه ها و ارگان های مختلف از جمله سپاه، بسیج و هلال احمر به این مناطق ارسال می شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا همچنین کمک های مردمی شهر صالح شهر در هفته گذشته وکمک های مردم شهرترکالکی نیز روز جمعه به وسیله یکدستگاه وانت نیسان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
2 تیم های کارشناسی فوریت های پزشکی شهرستان گتوند با تجهیزات کامل نیز در هفته گذشته به کمک مردم مناطق زلزله زده غرب کشور شتافتند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی شامگاه یکشنبه بیست و یکم آبان با شدت 7،3 دهم ریشتر غرب کشور را لرزاند و خسارات جانی و مالی سنگینی بویژه در استان کرمانشاه برجای گذاشت.
7467/6068 خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.