به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های های این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد:مدیران و مسئولان باید بدانند یکی از بحران های جدی در ایران بخصوص در آبادان مساله بیکاری است.
وی افزود: عامل همه گرفتاری ها از جمله فقر اقتصادی، افت ارتباطات خانوادگی و خیلی از بحران های دیگر مساله بیکاری است.
خطیب جمعه آبادان گفت: مشکل بیکاری را باید جدی بگیریم تا فرصت شغلی برای جوانان ایجاد شود، و با حضور مسئولان بین جوانان می توان بیکاری را برطرف کرد که متاسفانه برخی از مسئولین تا کنون هیچگونه حضوری بین جوانان برای رفع این مشکل نداشته اند که قابل بخشش نیست .
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد:فرصت های شغلی برای جوانان آبادانی درخواست ناچیزی است که باید در اختیار آنها قرار داد چرا که همین جوانان درس ادب را به ما آموزش داده اند و یقینا همین جوانان در سخت ترین روزها به کمک نظام جمهوری اسلامی می آیند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه خواستار رفع مشکلات شهرک صنعتی آبادان شد و گفت: مدیران کشوری و استانی به داد شهرک های صنعتی آبادان برسند زیرا در صورت برطرف کردن مشکل این شهرک حدود چهار هزار و 500 فرصت شغلی برای جوانان ایجاد می شود.
وی افزود: جوانان مخلص و متعهدی در آبادان وجود دارد که مسئولان باید سرمایه گذاران را برای ایجاد اشتغال در این شهر تشویق کنند.
خطیب جمعه آبادان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت:هفته بسیج یادآور فداکاری، از خودگذشتگی و افتخارآفرینی های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان و مهاجمان شرق و غرب ایستادند و مقاومت و پایداری را از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره ای بخشیدند.
وی اظهار کرد:بسیج یک فرهنگ و یک جریان است و اگر این فرهنگ در جامعه حفظ شود هیچ دشمنی توانایی مقابله با ایران را ندارد.
حجت الاسلام ابرهیمی پور از آل سعود به عنوان منفورترین دولت در جهان اسلام یاد کرد و گفت: آل سعود با جنایت بر سر کارآمد و امروز نیز جز جنایت چیزی از آنها نمی بینیم و کشتار مردم یمن، سوریه و عراق از جنایت ‌های این دولت منفور است.
وی اظهار کرد: آل سعود گزافه گویی هایی در مورد ایران داشته ولی اگر بخواهد حرکتی کند با مردم ایران روبرو خواهد شد.
وی با ابراز همدردی با مردم کرمانشاه گفت: مردم زلزله ‌زده غرب کشور نیازمند کمک ‌های مالی و غیرمالی هستند، که مسئولین و مردم همانند گذشته به این مردم زلزله زده کمک کنند .
خطیب جمعه آبادان گفت:کمک های مردمی که امروز در مصلی آبادان می شود به مردم حادثه دیده کرمانشاه تعلق دارد و امیدواریم مسئولان نیز در این امر سهیم باشند.
7104/7165/6064
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم: حمید رضا ترابی فرد **انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.