سردار احمد خادم سیدالشهدا روز چهارشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید حبیب بدوی از شهدای خوزستانی مدافع حرم خوزستانی در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید بدوی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از متخصصان موشک تاو بود که از ابتدای جنگ در سوریه حضور پیدا کرده و یک بار در حلب مجروح شد و بار دیگر به میدان نبرد بازگشت.
وی افزود: به برکت خون پاک این شهید والا مقام و سایر شهدای مدافع حرم اکنون سوریه و عراق از یوغ استکبار جهانی و تروریست های تکفیری خارج شده و این کودک کشان دیگر روزهای پایانی عمر خود را سپری می کنند.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: خوزستان یکی از استان های شهید پرور کشور بوده که تاکنون در جبهه های سوریه و عراق چندین شهید والامقام را به اسلام تقدیم کرده و این بار نیز یکی دیگر از غیورمردان این خطه با نثار جان خود درس ایستادگی و مقاومت را به ما آموخت.
وی ادامه داد: جوانمردی این شهدا باعث شده خون در رگ های مردم ایران اسلامی به جوش آید و همواره با وحدت و انسجام در صحنه حضوری پرشور داشته باشند.
سردار خادم سید الشهدا اظهار کرد: امروز اگر امنیت و آرامش در عراق برقرار است به برکت حضور این رزمندگان اسلام است و امید می رود در سوریه نیز بتوانیم به زودی شاهد آزادی کامل شهرها و نابودی گروه های تکفیری و داعشی باشیم.
مدیربنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:
این شهدای والا مقام به تکلیف خود نسبت به اسلام و اهل بیت(ع) عمل می کنند و این تکلیف برای ما مرز ندارد و در هر جایی که اسلام و مسلمانان در خطر باشند موظف به دفاع از آنها هستیم.
سردار محمد علی‌پور افزود: تداوم راه شهدا و گوش فرا دادن به فرمان ولایت از اولویت های ما بوده و در هرجایی که مسلمانان نیاز به کمک داشته باشند دریغ نخواهیم کرد.
آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید حبیب بدوی از مدافعان حرم خوزستانی روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار اهواز در این شهر برگزار شد.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضاخبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.