نماینده مردم شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از مالباختگان موسسه مالی و اعتباری آرمان، در شرایط سخت اقتصادی بسر می‌برند و این مسئله شایسته‌ی جامعه‌ی ما نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در این گفتگوی اختصاصی بیان داشت: عده‌ای با این امید که سپرده‌هایشان در این موسسه شرایط اقتصادی خانواده را بهبود ببخشد، وام گرفتند، فرش زیر پایشان را فروختند تا بلکه دو ریال کسب کنند و به یک زخم زندگی‌شان بزنند، اما الآن می‌بینیم که تمام داشته‌های خود را فنا شده می‌بینند و متأسفانه تاکنون اقدام مؤثری برای آنان صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: واقعاً متأسفم، با این همه مشغله‌ای که رئیس‌جمهور برای اداره کشور دارد، به دلیل بی‌لیاقتی مسئولینی که قادر به پاسخگویی نیستند، باید نمایندگان مجلس مجبور شوند از رئیس‌جمهوری طرح سؤال کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: یک توصیه‌ی جدی به رئیس‌جمهوری دارم و آن این است که بهترین پاسخ به مسئولین ناکارآمدی که با سهل‌انگاری خود باعث طرح سؤال از وی شده‌اند را برکنار کرده و افراد شایسته‌ای جایگزینشان نماید.

علی گلمرادی گفت: مدت‌هاست که جمعی از این سپرده‌گذاران در خوزستان به‌صورت شبانه‌روزی در مقابل ادارات دولتی و غیردولتی تجمع می‌کنند، سنج می‌زنند، نوحه می‌خوانند، پلاکارد به دست می‌گیرند، تا بلکه یکی پیدا شود و به دردشان رسیدگی نماید، اما تا الآن هیچ خبر امیدوار کننده‌ای دریافت ننموده‌اند. این وضعیت نه شایسته‌ی دولت ماست و نه شایسته‌ی ملت ما. اینکه هرروز یک عده‌ای برای مطالباتشان تجمع کنند، یک روز بازنشستگان، یک روز معلمان، یک روز سپرده‌گذاران، یک روز کارگران و ...، شکل خوبی ندارد و با این اوضاع کسی نمی‌تواند ادعا کند که ما مدیریت داریم، به‌سوی توسعه حرکت می‌کنیم، جهان از ما الگو بگیرد و امثال این مسائل.

نماینده شهرهای جنوبی خوزستان در پایان گفت: اینکه مدیران و مسئولان یک دستگاه عریض و طویلی به نام دولت نتوانند پاسخگوی عملکردشان باشند و ناگزیر باید رئیسشان بیاید مجلس و توضیح بدهد، برای آن دستگاه هم پیامد خوبی ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.