به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه دزفول در این آئین که در محل آستان حضرت محمدبن موسی الکاظم سبزقبا(ع) برگزار شد در سخنانی گفت:شهید حججی ها با روحیه استکبار ستیزی خود به میدان رفتند و به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه شهدا با خون خود شعار استکبارستیزی را امضا کردند افزود:اجازه نخواهیم داد تاریخ دوباره تکرار شود و ننگی دیگر بر نسل حاضر به ثبت برسد و تکفیری ها به حرم حضرت زینب(س)دست یابد.
وی مدافعان حرم را آبروی اسلام دانست و اظهار کرد:به واسطه خون شهدای مدافع حرم تمام نقشه های دشمن در عراق وسوریه نقش برآب شده است.
امام جمعه دزفول ادامه داد:امروز حادثه کربلا تکرار نخواهد شد زیرا امام حسین(ع) امروز در عرصه تاریخ تنها نیست و یاران فراوانی دارد.
به گزارش ایرنا محمدرضا حججی پدر شهید محسن حججی نیز در سخنان کوتاهی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: شهدای مدافع حرم ثابت کردند راه ایثار و شهادت تمام شدنی نیست.
وی افزود:همانگونه که شهدا در دنیا مایه عزت و اقتدار ما شدند و برای ما افتخار آفریدند باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.
محمدرضا حججی با قدردانی از ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس از افزود:مردم دزفول با بزرگداشت یاد شهدای مدافع حرم ثابت کردند که همیشه در صحنه اند.
بانو زهرا مختارپور مادر شهید محسن حججی نیز در سخنانی با تشریح ویژگی های اخلاقی فرزند شهیدش گفت:اخلاق نیکو و اقامه نماز شب از ویژگی های محسن بود.وی
همواره به بانوان توصیه می کرد حجاب خود را رعایت کنند و نگذارند خون شهدا پایمال شود.
در این آئین با تقدیم لوح از خانواده شهید محسن حججی تجلیل به عمل آمد.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی -انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.