غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استقلال خوزستان تنها تیمی است که 25 درصد اعتبارات خود را از محل بودجه استانداری دریافت کرده است و جزو معدود تیم هایی می باشد که به طور ویژه از این تیم حمایت کردیم.
استاندار خوزستان با بیان این که تیم استقلال خوزستان به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا بیش از 10 میلیارد ریال پاداش دریافت کرد افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با مسئولان این تیم قرار بود با 30 میلیارد ریال رقابت های نیم فصل را به پایان برسانند و در نیم فصل دوم مجددا 30 میلیارد ریال به این تیم تزریق کنیم.
وی ضمن ناراحتی از عدم مدیریت مناسب در بین مسئولان این باشگاه گفت: باید در حوزه برنامه ریزی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان اصلاحاتی انجام شود تا مشکلات این تیم برطرف شود.
شریعتی با بیان این که مدیریت و حمایت استقلال خوزستان در 2 سال اخیر بر عهده من بوده است و به هر شکلی مشکلات این تیم را برطرف کردیم افزود: خوشبختانه شرکت گروه ملی که مالک باشگاه است تعیین تکلیف شده و امیدواریم در آینده نزدیک نظم بهتری بر تیم استقلال خوزستان حکم فرما شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم استقلال خوزستان منحل خواهد شد گفت: تا لحظه آخر از استقلال خوزستان حمایت می کنم و مانع از انحلال این تیم خواهیم شد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.