مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از جامعه‌ی رسانه و مسئولان دعوت کرد تا در دومین همایش آواز ققنوس، ویژه بزرگداشت بانوی عرصه رسانه مرحوم فتحی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند با بیان این خبر اظهار کرد: بانو عفت فتحی، یکی از خبرنگاران خوب استان بود و یکی از شاخصه‌های مهمش، زن بودن و حضور مستمر در عرصه رسانه و فعالیت در مجامع مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بود.

جوروند افزود: این رفتارها و فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذار قابل ستایش است، اما متاسفانه این شخصیت را از دست دادیم. به نظرم تلاش‌ها و نام این بانوی فرهیخته می‌تواند الگویی برای بانوان خبرنگار باشد که ضمن حفظ کرامت خبرنگاری، در انعکاس اخبار، صادق و شفاف عمل می‌کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای، اجتماعی و سیاسی مرحوم فتحی عنوان کرد: چهارشنبه ۲۶ مهرماه دومین همایش آواز ققنوس ویژه بزرگداشت بانوی عرصه رسانه مرحوم عفت فتحی برگزار می‌شود.

وی با بیان این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این همایش مشارکت دارد، گفت: با مشارکت در بخش کوچکی از این رویداد فرهنگی، تلاش کردیم تا سهمی در این کار بزرگ داشته باشیم. چون معتقدیم پاسداشت و نگاهداشت یاد و نام این چنین افراد، نوعی فرهنگسازی است که البته همه دستگاه‌ها و نهادها باید در این تکریم سهیم باشند.

جوروند اضافه کرد: امیدواریم هر ساله در تکریم و بزرگداشت این بانوی بزرگ، جدی‌تر عمل کنیم چرا که تکریم ایشان، تکریم از جایگاه خبرنگار است و همه دستگاه ها هم با جامعه خبرنگاری در ارتباط هستند.

جوروند از جامعه رسانه و مسئولان دعوت کرد تا در دومین همایش آواز ققنوس، ویژه بزرگداشت بانوی عرصه رسانه مرحوم فتحی حضور پیدا کنند.

این مراسم امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در محل تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز ساعت ۲۰ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شعر، موسیقی، رسانه و هنر می‌توانند با حضور خود سهمی در گرامی‌داشت یاد و خاطره این بانوی گرامی داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.