به گزارش ایرنا، عصر امروز دوشنبه تیم پتروشیمی بندر امام در هفته اول از رقابتهای لیگ برتر بسکتبال در حالی که میزبان تیم یس آل گرگان بود با نتیجه قاطعانه 108 بر 55 به برتری رسید.
مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار اقتدار خود را به حریف تازه به لیگ برتری گرگان نشان داد و در همان ابتدای کار با پرتاب های کم اشتباه خود گوی سبقت را از حریف ربود و پیروز بازی شد.
همچنین دیگر نماینده استان تیم رعد پدافند خوزستان که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند در این هفته میهمان تیم با تجربه و قدرتمند دانشگاه آزاد تهران بود که با نتیجه 71 بر 55 تن به شکست داد.
در حال حاضر تیم پتروشیمی بندر امام با کسب 2 امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین جدول مسابقات لیگ برتر بسکتبال است همچنین تیم رعد پدافند در مکان هفتم جدول قرار دارد.
گفتنی است دیگر نماینده استان تیم پالایش نفت آبادان در اولین دیدار خود در حالی که میهمان بود با نتیجه 76 بر 71 به برتری رسید.
شهرداری تبریز، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد، پدافند رعد خوزستان ، پالایش نفت آبادان، یس آل گرگان، مهرام تهران، نیروی زمینی 9 تیم حاضر در این دوره از رقابت های لیگ برتر هستند.
6002 خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.