به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری روز سه شنبه در تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه اهوازدر مسجد اعظم این شهر درمخالفت بااظهارات ترامپ اظهار کرد: پشت پرده آشکار این بیانیه ها علیه برجام و سپاه، رغب و وحشت بی نظیری است که آمریکا از نفوذ مستمر جمهوری اسلامی در منطقه و بخصوص حضور مقتدرانه سپاه پاسداران دارد.
وی افزود: اگربیانیه کاخ سفید به صورت دقیق مورد تامل قرار گیرد آثار وحشت در آن را می توان به وضوح مشاهده کرد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا سال هاست که خوابهای بزرگی برای منطقه خاورمیانه می بیند و قصد داشت لبنان و سوریه و عراق را بلعیده و آن ها را منضم به رژیم اشتغالی کند اما در این اهداف پلید خود ناکام ماند.
وی بیان کرد: به دنبال حرکت های بیداری اسلامی و شکل گیری مقاومت اسلامی در لبنان توسط حزب الله و سوریه و عراق توسط حشدالشعبی ایجاد شد تمامی رویاهای خیالی استکبار جهانی بر باد رفت.
آیت الله حیدری همچنین به بدعهدی آمریکا نسبت به برجام اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب وضعیت کنونی را سال ها قبل پیش بینی کرده و بارها در فرمایشات خود مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تاکید کرده بود.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با بینش الهی واقعیت های امروز را به وضوح مشاهده می کردند اما گروهی در کشور ما آن بصیرت سیاسی لازم را در این زمینه نداشتند و برای رفع مشکلات به آمریکا و جریان غربی امید بسته بودند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:هیچگاه جریان دولت خاصی را در زمینه برجام محکوم نمی کنیم چرا که آمریکایی ها نه تنها در این دولت بلکه در دولت گذشته نیز به دنبال توافق با ایران و اجرای اهداف شوم خود بودند.
وی تصریح کرد: امروزه چه آن هایی که تذکرات رهبر معظم انقلاب را پذیرفته و چه آن هایی که به دنبال مذاکره با امریکا بودند، به این نتیجه روشن رسیدند که این کشور غیر قابل اعتماد است.
تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه اهواز نسبت به یاوه گویی های ترامپ روز سه شنبه در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.
پیش از این نیز روز یکشنبه جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به سخنان اخیر ترامپ در این دانشگاه دست به تجمع اعتراضی زده بودند.
7152/6002خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.