به گزارش ایرنا، روز سه شنبه دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حواشی همراه بود که در ذیل می خوانیم:
دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که یکی در صدد رسیدن به صدر جدول و دیگری به فکر فرار از قعر جدول بود.
سید سیروس پورموسوی و عبدالله ویسی که دو فصل قبل در کنار یکدیگر بر روی نیمکت استقلال خوزستان بودند این بار رو در روی هم قرار گرفتند تا شانس خود را امتحان کنند.
بازی امشب در دمای 42 درجه سانتیگراد برگزار شد و در حالی که تماشای آن به صورت رایگان بود تنها 500 نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند. عدم نتیجه گیری دو.تیم استقلال و فولاد موجب شده است که مردم اهواز با فوتبال قهر باشند.
پیش از آغاز بازی کادر فنی تیم فولاد به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و از اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
پیش از آغاز بازی در حالی که لوگوی تیم استقلال خوزستان برای روی اسکوتبرد ورزشگاه غدیر درج شد اسم تیم سپیدرود به صورت اشتباهی نشان داده شد.
در این دیدار حکیم نصاری و طالب ریکانی دو.بازیکنان محروم تیم استقلال خوزستان از روی جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.
در نیمه اول این دیدار دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال بیشتر به فکر گل نخوردن بودن و دروازه های دو تیم کمتر به خطر افتاد. همچنین سرد بودند بازی بین دو.تیم موجب اعتراض تماشاگران شده بود.
در دقیقه 29 بازی بین عبدالله کرمی و رضا کرملاچعب درگیری لفظی و سپس فیزیکی پیش آمد که هر دو بازیکن با کارت زرد داور مواجه شدند.
در دقایق 30 و 75 این دیدار داور به علت گرمای هوای اهواز به مدت 2 دقیقه بازی را متوقف کرد تا بازیکنان به استراحت بپردازند.
عبدالله کرمی بازیکن اخطاری فولادی ها در دقیمه 42 بازی توپ را به اشتباه با دست اختیار کرد که با کارت زرد دوم داور مواجه شد. این موضوع اعتراض شدید کرمی را به همراه داشت و با وساطت بازیکنان و سرپرست تیم فولاد از زمین بازی خارج شد.
تماشاگران تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از اخراج عبدالله کرمی بازیکن سردادن شعار ' داور پرسپولیسی ' اعتراض خود را به این تصمیم داور نشان دادند.
سرخپوشان فولادی در نیمه دوم بازی کادر را تهاجمی آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 53 توسط عبدالله ناصری دروازه آبی پوشان را باز کردند.
ناصری پس از زدن گل به سمت تماشاگران فولادی رفت و شادی خود را با آن ها تقسیم کرد و سپس به سمت سید سیروس پورموسوی رفت و در آغوش این مربی قرار گرفت.
در انتهای نیمه دوم آبی پوشان به حملات خود شدت دادند و در دقیقه 93 بازی توسط موسی کولی بالی گل تساوی بخش این دیدار را به ثمر رساندند.
کادر فنی تیم استقلال خوزستان پس از زدن گل تساوی از فرط خوشحالی به درون زمین رفتند که با تذکر داور چهارم مواجه شدند.
در این بازی میثم دورقی و رضا کرملاچعب، عقیل کعبی از تیم استقلال خوزستان و رحیم زهیوی و عبدالله کرمی از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. همچنین عبدالله کرمی بازیکن دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
پس از پایان بازی بین سرپرست تیم استقلال خوزستان و دکتر تیم فولاد خوزستان درگیری فیزیکی ایجاد شد که با وساطت کادر فنی دو تیم به خوبی ختم شد.
دیدار بین دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در هفته هشتم با نتیجه یک بر یک به به پایان رسید و این تیم در مکان سوم جدول قرار گرفت. همچنین تیم استقلال خوزستان در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.