به گزارش ، سید سیروس پورموسوی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و استقلال خوزستان اظهار کرد:
دوست ندارم برای تیم سابقم کری بخوانم و به بازیکنانم گفته ام قبل از بازی مراقب مصاحبه‌های خود باشند تا حساسیت کار بیشتر نشود.
وی افزود: استقلال خوزستان تیم سابقم است و روزهای خوبی در این تیم سپری کردم و از این جهت احترام بسیاری برای مسئولان و هواداران این تیم قائل هستم.
سرمربی تیم فولاد با بیان این که امیدوارم فردا شاهد یک دربی جذاب و تماشاگر پسند باشیم گفت: باید تلاش کنیم تا فوتبال خوزستان از حالت دو قطبی خارج شود،برای این هدف باید به سایر شهرستان های استان توجه بیشتری شود.
وی ادامه داد:با توجه به این که هر دو تیم فولاد و استقلال شناخت خوبی از یکدیگر دارند قطعا تماشاگران از دیدن این بازی لذت خواهند برد.
پورموسوی با بیان این که در بازی فردا به غیر از یوسف وکیا و مجتبی نجاریان تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم افزود: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که مثل بازی هفته قبل مقابل نفت آبادان با یک بازی رو به جلو سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهیم.
وی با اشاره به این که حساسیت بازی دربی به رفتار و گفتار اعضای دو تیم بستگی دارد، گفت: به کمک بازیکنان تیم تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا یک تیم خوب داشته باشیم و خواسته های هواداران و مدیریت باشگاه را برآورده کنیم هر چند که نباید فراتر از حد موجود از تیم انتظار داشت.
وی در خصوص تیم استقلال خوزستان گفت: حریف تیم بسیار خوبی است و نباید بازی آن ها مقابل ذوب آهن مد نظرمان باشد چرا که یک اتفاق بود و ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم و می دانیم از خط دفاع خوبی برخوردار هستند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان به دنبال این است که از انتهای جدول فاصله بگیرد لذا با انگیزه زیادی به مصاف ما می‌آیند اما با تمام این اوصاف سعی می کنیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.
دیدار بین دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر روز سه شنبه در اهواز برگزار خواهد شد.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.