به گزارش خبرنگار ایرنا محمد قلاوندی روز شنبه در آئین افتتاح مجهزترین سایت آموزشی اندیمشک در محل آموزشگاه دخترانه 9 دی با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای تامین زیر ساخت های آموزشی این شهرستان افزود:این اعتباربرای رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان در حال هزینه شدن است.
وی تکمیل استخر و افتتاح آن طی 10 روز آینده و نیز تکمیل مجموعه ورزشی حجاب برای بانوان را از جمله کارهای انجام شده در این راستا عنوان کرد.
به گزارش ایرنا فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز گفت:برای مصون نگه داشتن نسل دانش آموز از گزند آسیب ها و هجمه های فرهنگی دشمن ، باید زیرساخت های آموزش و پرورش را تقویت کرد.
وی بیان کرد:در اندیمشک برای بهبود زیرساخت های آموزشی تلاش بسیار خوبی انجام شده است و ارتقا رتبه های متعدد در این مجموعه و انجام پروژه های متعدد آموزشی و سایر برنامه های موثر گامی برای تحول در آموزش و پرورش شهرستان بوده است .
فرماندار اندیمشک هم با تشریح گام های حوزه آموزش و پرورش در این شهرستان گفت: در سال های قبل شاهد بدهی در مجموعه آموزش و پرورش اندیمشک ، نابسامانی در آموزشگاه ها و نیز تجهیزات و نامطلوب بودن رتبه های علمی در شهرستان بودیم.
پیمان جهانگیری افزود:آمار شهرستان موجب نگرانی شده بود اما خوشبختانه با تلاش مسئولان برای تحول در وضعیت آموزش و پرورش شهرستان گام های موثری برداشته شد.
وی بیان کرد:اجرای پروژه های متعدد ، تجهیز کردن بسیاری از مدارس ، ارتقا سطح آموزشی مدارس و کسب رتبه های برتر عملی نتیجه این تلاش ها بوده است.
جهانگیری افزود: 12 پروژه متعدد بنیاد برکت به منظور توسعه و بهبود زیرساخت های آموزشی در شهرستان در حال اجرا است.
امام جمعه اندیمشک هم با تاکید بر لزوم تلاش جدی دانش آموزان برای کسب علم و دانش گفت:مدرک گرایی امروز به عنوان آفت اصلی در علم ما مطرح است که باید برای حل این معضل تلاش شود.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود:واقعیت این است که ما مسلمانان انتشار دهنده های اصلی علم بوده ایم و نباید از این مهم غافل شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این مراسم بزرگترین و مجهزترین سایت هوشمند آموزشی شهرستان اندیمشک در مدرسه 9 دی افتتاح شد.
این سایت مجهز به امکانات آموزشی روز برای استفاده دانش آموزان است.
25 هزار دانش آموز اندیمشکی امروز راهی کلاس درس شدند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.