رضا جعفری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: درصد اشتباهات تیم ما نسبت به بازی هفته اول در مقابل نفت گچساران، پایین تر آمده است و بازیکنان تیم به لحاظ آمادگی جسمانی و هماهنگی در شرایط بهتری قرار دارند.
سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با بیان این که هنوز از نظر آمادگی و هماهنگی بین بازیکنان به نقطه اوج نرسیده ایم فزود: نسبت به آن چه که مد نظرمان است 30 درصد پیشرفت کرده ایم و در ادامه سعی می کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
وی در خصوص تیم نیروی زمینی گفت: این تیم بسیار فیزیکی و درگیرانه بازی می کند و امتیاز گرفتن از آن کار سختی است. در کوارتر اول و دوم بازی همه‌ چیز مساوی پیش می رفت اما در کوارتر سوم فاصله امتیازات را بیشتر کردیم و در کوارتر چهارم سعی کردیم بازی را به نفع خود مدیریت کنیم.
جعفری با اشاره به این که نیروی زمینی به راحتی تمام به شکست نمی دهد و تا آخرین لحظه می جنگد افزود: این تیم از نفرات بسیار خوبی برای خوردار است و قطعا در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارد.
وی با بیان این که از عملکرد بازیکنانم به طور صد در صد راضی نیستم افزود: در بازی امروز تنها از عملکرد عده ای از بازیکنانم راضی بودم و معتقدم بعضی از بازیکنان تیم کمتر از توانایی خود ظاهر شدند که این موضوع به دلایل بسیاری بر می گردد و باید هر چه زودتر برطرف شوند.
6002 خبرنگار : پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.