به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی روز پنجشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپیدورد اظهار کرد: با توجه به باخت سنگینمان در هفته گذشته خیلی سخت بود که به شرایط ایده آل خود برگردیم اما فکر می کنم کسب یک امتیاز برای ما نتیجه خوبی بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی بودیم افزود: این نتیجه برای ما بد نبود، هر چند که سپیدرود برای نباختن و مساوی آمده بود و باید به آن ها تبریک گفت.
وی با بیان این که نتیجه عادلانه نبود افزود: موقعیت های بسیاری به دست آوردیم اما نتوانستیم قدر آن ها را بدانیم و در نهایت کار به تساوی کشیده شد.
ویسی ادامه.داد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما می توانستیم پیروز این دیدار باشیم. چند موقعیت گلزنی داشتیم که وارد دروازه حریف نکردیم. تیم ما اکنون تنها چهار گل به ثمر رسانده است که اصلا شرایط خوبی نیست و نمی توانیم در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.
وی با اشاره به این که امروز موتور گلزنی ما روشن نشد افزود: امیدوارم در ادامه کار بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و توپ های ما وارد دروازه شود.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد ریکانی و نصاری گفت: پرونده این دو بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه فرستادیم و در این خصوص تابع تصمیم این کمیته هستیم.
وی درباره عدم حضور رضا کرملاچعب در ترکیب استقلال خوزستان گفت : با توجه به این که در لیست زیر 18 سال باید تنها از دو بازیکن استفاده کنیم اگرچه این بازیکن در هفته قبل عملکرد خوبی نداشت و خواستیم به او شوک وارد کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی بدون گل به پایان رسید.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.