به گزارش ایرنا، علی نظرمحمدی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: دو تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و تا دقیقه 90 سختکوشانه بازی کردند.
سرمربی تیم سپیدرود رشت ضمن تبریک به عبدالله ویسی گفت: او در این بازی به خوبی تیمش را از لحاظ روح و روانی ریکاوری کرد و توانست به شرایط قبل خود بازگردد. در این دیدار سعی کردیم همه روزنه‌های نفوذ استقلال را ببندیم و دل به ضدحملات بسته بودیم و در یکی دو صحنه می توانستیم به حریف گلزنی کنیم.
وی با اشاره به این که بازی را به خوب کنترل کردیم افزود: تیم های ویسی روی زمین به خوبی بازی می کنند و ما این موضوع را به خوبی شناسایی کردیم و راه های نفوذ آن ها بستیم که همین امر موجب شد استقلال رو به بازی مستقیم بیاورد و ما به خوبی حملات آن ها را خنثی کردیم.
نظرمحمدی از عملکرد دروازه بان تیمش تجلیل کرد و گفت: ما در چهار بازی اخیر هنوز گلی دریافت نکردیم و این موضوع نشان از عملکرد خوب خط دفاع و دروازه بان تیم است لذا انتظار داریم کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه ای به تیم ما داشته باشد.
وی با اشاره به این که سعی می‌کنیم هفته آینده برنده باشیم افزود: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم و افتخار می کنم که در کنار آن ها کار می کنم.با توجه به اینکه ما خارج از خانه بودیم، ابتدا برای تساوی آمده بودیم و بعد به ضدحملات چشم داشتیم اما فکر می‌کنم دو تیم از نتیجه تساوی راضی باشند.
سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به این که از بازی با پیکان روند امتیازگیری‌مان شروع شد افزود: بچه‌های من توانستند تیم های پیکان و صنعت نفت آبادان را ببرند که موفق به شکست پرسپولیس و استقلال شدند که این نشان می‌دهد سپیدرود می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ما در ابتدای فصل با توجه به بضاعتی که داشتیم تیم خوبی بستیم و تا به اینجای لیگ هم نتیجه گرفته‌ایم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.