به گزارش ایرنا فراز کمالوند روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان افزود:دیدار تیم های صنعت نفت و فولاد همیشه هیجان خاص خودش را داشته و یکی از زیباترین بازی های لیگ به شمار می رود.
وی اظهار داشت: این بازی حساسیت های خاص خود را دارد ولی در بازی فردا و با توجه به شرایط 2 تیم امیدواریم بازی تحت تاثیر حساسیت ها قرار نگیرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:فولاد خوزستان بازیکنان با تجربه ای مانند ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و ایوب والی را در کنار بازیکنان جوان دارد که این تیم را بسیار منسجم کرده اند.
کمالوند تصریح کرد:البته صنعت نفت هم تیم بسیار خوبی است که برابر فولاد خوزستان برای کسب سه امتیاز بازی خواهد کرد.
کمالوند گفت:در طول هفته با بازیکنان مان صحبت کردیم که از حاشیه‌، دوری کنند و فقط به فکر انجام بازی خوب و تماشاگرپسند باشند.
وی افزود:حمایت تماشاگران آبادانی از تیم صنعت نفت در این بازی برای ما بسیار مهم است و امیدواریم با توجه به رایگان اعلام شدن این بازی، ورزشگاه مملو از تماشاگر آبادانی شود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با هفت امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد روز جمعه (فردا )از هفته هفتم این مسابقات میزبان فولاد خوزستان است.

**سرمربی فولاد خوزستان به نشست خبری نرسید
سید سیروس پور موسوی سرمربی فولاد خوزستان به نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان نرسید.
به گزارش ایرنا در حالی که قرار بود سید اکبر پورموسوی ساعت 14:30 روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان شرکت کند به این نشست نرسید.
البته پیش از این قرار بود نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود که با تصمیم هیات فوتبال آبادان این نشست به ساعت 14:30 موکول شد.
7104/6068
خبرنگار:مسعود گادار ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.