رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: متأسفانه حق آلایندگی و ارزش‌افزوده هندیجان بسیار پایین بوده و از مسئولان استانی تقاضای افزایش آن را داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، عبدالنبی گشتیل در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان محلی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان مشکلات را بیان کرده و تعارفات را کنار بگذراند. تغییراتی صورت گرفت در شورا که با این تغییرات مشکلات در حال رفع هستند.

وی افزود: تغییرات شورای شهر در جهت ارتقا خدمات شهری خواهد بود. بدهی به تأمین اجتماعی و تمدید دفترچه‌های بیمه برای شهرداری مشکل‌آفرین شده است.

رئیس شورای شهر بندر هندیجان بیان کرد: بدهی‌های شهرداری سبب سخت‌تر شدن معیشت کارگران شده لذا انتظار حمایت از مسئولان ملی و استانی را داریم. در چند روزه انتخاب، 40 هزار مترمربع آسفالت صورت گرفته است.

وی گفت: بدهی‌های شهرداری هندیجان به تأمین اجتماعی در حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است، لذا در این خصوص تمدید دفترچه‌های تأمین اجتماعی کارکنان و کارگران شهرداری با مشکل روبرو شده است.

 گشتیل عنوان کرد: در مسکن مهر هندیجان جنوبی و شمالی مشکلات زیادی داریم و باید برای مشکلات روحی، روانی آن‌ها فکر اساسی صورت گیرد. فاضلاب مسکن مهر بسیار خطرناک و مشکل‌ساز شده است.

وضعیت مسکن‌های مهر هندیجان مناسب نیست

 وی افزود: اعتبار 90 میلیون تومان برای ساماندهی فاضلاب‌های مسکن مهر زیاد نیست، شهرداری یک‌ نهاد خودگردان  است و انتظار کمک و مساعدت از همه دستگاه ها را دارد.

 رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان بیان کرد: ماشین‌آلات شهرداری فرسوده و خراب است انتظار ما از نماینده مردم این است که در کنار ما باشد. جلسات خوبی با مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان برگزار و در حال رایزنی جهت جذب اعتبارات هستیم.

وی گفت: در خصوص افزایش حق آلایندگی و ارزش افزود جلساتی خوبی داشتیم که نیازمند پیگیری نماینده مردم در مجلس و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان می باشد.اعتبارات فعلی ناچیز و نیاز به افزایش دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.