به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوش روز چهارشنبه در آئین تودیع خود افزود: اسناد ثبتی صادره مربوط به زمین های کشاورزی ،شهری ،واحدهای تجاری و زمین های ملی و دولتی می باشند.
وی گفت:از این تعداد حدود پنجهزار هزار هکتار اراضی ملی و کشاورزی دولتی بوده که سند به صورت کاداستری ( طرح حد نگاری) برای آنها صادر شده است.
قربانی گفت:از مجموع پنجهزار و 347 متقاضی سند عادی در شهرستان شوش بیش از چهار هزار و 306 سند اعم از مسکونی ،کشاورزی و تجاری به صورت کاداستری صادر شده است.
به گزارش ایرنا رضا نجاتی فرماندار شوش نیز در این آئین با اشاره به وجود حجم زیاد زمین های کشاورزی و همچنین خط مرزی این شهرستان با کشور عراق و نیز استان ایلام و 6 شهر خوزستان جایگاه ثبت اسناد و املاک را در این بین مهم و اساسی عنوان کرد.
وی اداره ثبت اسناد و املاک را یکی از دستگاه های حساس عنوان کرد و اظهار داشت:اداره ثبت از جمله اداراتی است که خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه می دهد ومجموعه ثبت اسناد و املاک اعم از ادارات و دفاتر اسناد رسمی به عنوان اصلی ترین پیشخوان خدمات دولت مطرح هستند.
در این مراسم از خدمات هفت ساله علیرضا قربانی قدردانی و بهروز بهادری به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوش معرفی شد.
علیرضا قربانی اخیرا به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک دزفول منصوب شده است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.