به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود به مصاف تیم قدرتمند و پر مهره فنرباغچه ترکیه رفت و با نتیجه 89 بر 68بازی را واگذار کرد.
شاگردان مهران شاهین طبع در حالی به مصاف تیم فنرباغچه رفتند که با قهرمانی در لیگ باشگاهی ترکیه حضور خود را در رقابت های یورو لیگ نیز(لیگ اروپا) مسجل کرده است.
این دیدار که بصورت دوستانه بین قهرمان لیگ های ایران و ترکیه برگزار می شد، تیم فنر باغچه ترکیه با بهره گیری از بازیکنان حرفه ای و سطح بالا در یک دیدار پایاپای توانست گوی سبقت را از بازیکنان پتروشیمی بندرامام برباید و نتیجه بازی را به نفع خود رقم زند.
تیم پتروشیمی بندرامام اگر چه کوارتر اول این دیدار را با نتیجه 19 بر 24 واگذار کرد اما عملکرد خوبی در میدان به نمایش گذاشت و اسیر نام بازیکنان فنرباغچه نشد.
شاگردان شاهین طبع کوارتر دوم را به خوبی آغاز کردند و با پرتاب های بی نقص 2 امتیازی خود نتیجه بازی را به تساوی کشاندند اما در ادامه بازیکنان فنرباغچه حرفه ای تر نشان داده و این کوارتر را با حساب 42 بر 37 به سود خود به پایان رساندند.
در کوارتر سوم این دیدار بازیکنان فنرباقچه که از تجربه بیشتری برخوردار بودند فاصله امتیازات را بیشتر کردند و با نتیجه 66 بر 50 پیروز این کوارتر شدند.
در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار تیم پتروشیمی بندرامام به دنبال جبران امتیازات از دست رفته خود بود اما بازیکنان فنرباغچه روند خوب خود را همچنان ادامه داده و با نتیجه 89 بر 68 پیروز میدان شدند.
پیش از این و در دو دیدار گذشته تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام توانسته بود دیگر تیم های حاضر در لیگ باشگاهی ترکیه را شکست دهد.
تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در جهت کسب آمادگی بیشتر در رقابت های جام باشگاه های آسیا اردوی تدارکاتی خود را در استانبول ترکیه برپا نموده است و با برگزاری دیدارهای دوستانه درصدد رسیدن به مرز آمادگی می باشد.
در بیست و ششمین دوره جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا که در شهر پکن برگزار می شود تیم پتروشیمی بندرامام نماینده ایران در گروه اول با تیم‌های آستانا قزاقستان، مونو ومپایرز تایلند، سریت رام الله فلسطین و نماینده فاسطین هم گروه است و اولین دیدار این تیم یکم مهرماه برگزار می شود.
6002خبرنگار: پارساشاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.