معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:پنج عضو شورای اسلامی شهر سیاه منصور در روزهای گذشته 'بهزاد احمدی ' را به عنوان شهردار انتخاب کرده و برای طی روال قانونی و اداری شهردار منتخب سیاه منصور به استانداری خوزستان معرفی شد.
امیر عیسی زاده با بیان اینکه منتظر نتیجه استانداری هستیم و اعضای شورای شهر سیاه منصور دزفول باید طبق قانون منتظر باشند تا نظر استانداری در خصوص شهردار معرفی شده اعلام شود اظهار داشت:پس از اعلام نظر استانداری در خصوص شهردار معرفی شده ، شورا می تواند نسبت به معرفی شهردار جدید اقدام کند.
وی گفت:شورای اسلامی سیاه منصور در اقدامی غیرقانونی و بدون اعلام نظر استانداری ،با چهار رای موافق علیرضا تمینی را به عنوان شهردار معرفی کرد.
عیسی زاده ضمن اشتباه دانستن این اقدام شورای اسلامی شهر سیاه منصور گفت:باید منتظر جواب استانداری در خصوص انتخاب اول شورای شهر سیاه منصور بود و در صورت ردشدن فرد معرفی شده ، شورا می تواند فرد دیگری انتخاب و معرفی کند.
گفته می شود اعضای شورای شهر سیاه منصور پس از گذشت سه روز از انتخاب بهزاد احمدی به عنوان شهردار با صدور بیانیه ای اعلام کردند' به دلیل اعتراض شهروندان به این انتخاب و نداشت سابقه کافی ' ، در تصمیم خود تجدید نظر کرده و علیرضا تمینی را به عنوان شهردار منتخب این شورا معرفی کرد.
شهر سیاه منصور که با جمعیت مناطق اطراف بیش از 13 هزار نفر جمعیت دارد در بخش مرکزی دزفول و در ابتدای جاده شوشتر واقع است.
سیاه منصور از سال 92 به شهر تبدیل شده است.
7278/6068
خبرنگار'رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.