به گزارش ایرنا حمید کریمی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی بین دو تیم استقلال خوزستان و میعاد مغان اردبیل در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور اظهار کرد: حریف ما دو فصل قبل به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یافت و سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد در حالی که ما از لیگ محلات اردبیل تا این مرحله بالا آمده ایم.
سرمربی تیم میعاد مغان اردبیل با بیان این که در مقابل استقلال خوزستان از پیش بازنده نیستیم و سعی می کنیم از اندک فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم افزود: امیدوارم در مقابل حریف سرشناس خود بازی خوبی ارائه داده و شرمنده هواداران اردبیلی خود نشویم.
وی با اشاره به این که بازی فردا در واقع جنگ بین 2 تیم دارا و ندار فوتبال کشور است افزود: تیم ما به لحاظ جایگاه و موقعیت فوتبالی در کشور، قابل قیاس با استقلال خوزستان نیست اما با تمام این اوصاف تلاش خود را در زمین انجام دهیم تا به راحتی بازنده نشویم.
کریمی با بیان این که در رقابت های جام حذفی تیم های کوچکی مثل ما از انگیزه بالایی برخوردار هستند اما در سویی مقابل تیم های بزرگ سعی می کنند به بازیکنان جوان خود میدان دهند افزود: امیدواریم همچون تیم قشقایی شیراز که فصل قبل تیم پرسپولیس را از میدان کنار زد ما نیز شگفتی ساز شویم و استقلال خوزستان را شکست دهیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و میعاد مغان اردبیل در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

6002خبرنگار : پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.