به گزارش ایرنا تیم فوتسال ملی حفاری عصر پنجشنبه در هفته دهم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال در سالن شهرک نفت اهواز برابر میهمان خود ارژن شیراز به میدان رفت که در نهایت با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید.
تیم ملی حفاری در دهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال در حالی به مصاف تیم ارژن شیراز رفت که با کسب 11 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار داشت.
پیش از این بازی، تیم ملی حفاری در 4 مصاف قبلی خود مقابل ارژن شیراز صاحب 3 پیروزی و یک شکست شده بود.
تیم ملی حفاری در نیمه اول بازی برخلاف بازی های قبل بسیار با نشاط ظاهر شد و بازیکنان این تیم تشنه گلزنی بودند که سرانجام علیرضا رفیعی اولین گل بازی را به سود یاران ملی حفاری به ثمر رساند.
در ادامه حملات ملی حفاری شدت بیشتری به خود گرفت و بازیکنان این تیم پر تحرک تر از حریف خود نشان دادند و در نهایت فرید نمازی و فرشید طالبی هر کدام دو گل دیگر برای ملی حفاری به ثمر رساندند.
در نیمه دوم بازی، بازیکنان ارژن شیراز فشار حملات خود را بر روی دروازه ملی حفاری بیشتر کرده و توانستند 3 گل از 5 گل خورده خود را توسط جعفر نجفی، علی جوانبخت و بابک سهرابی جبران کنند.
تیم ملی حفاری با احتساب این پیروزی 14 امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد این درحالی است که تیم ارژن شیراز با کسب 7 امتیاز در رده دوازدهم جدول می باشد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری*8 انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.