به گزارش پنج شنبه ایرنا این سامانه چهارشنبه شب با حضور استاندار خوزستان و به مناسبت هفته دولت در راستای توسعه خدمت رسانی به شهروندان افتتاح شد.
بر پایه این گزارش شهروندان شهرهای تابعه اهواز شامل ویس ، شیبان ، حمیدیه و ملاثانی می توانند در طول شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار نموده و از حوادث مربوط به شرکت آب و فاضلاب منطقه خود مطلع شوند.
بر این اساس شهروندان شهرهای مذکور می توانند با شماره گیری 122 حوادث و اتفاقات خود را در حوزه آب و فاضلاب در سامانه شرکت ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند که پس از آن شرکت آب وفاضلاب نیروهای متخصص خود را به منطقه اعزام می کند.
همچنین منطقه بندی واحدهای عملیاتی فاضلاب در چهار منطقه عملیات فاضلاب منطقه 4 ( محدوده منطقه 4 و 5 شهرداری )، عملیات فاضلاب منطقه 2 ( محدوده مناطق 2 و 6 شهرداری (،عملیات فاضلاب منطقه 1 ( محدوده منطقه 1 و 8 شهرداری )، عملیات فاضلاب منطقه 3 ( محدوده منطقه 3 و 7 شهرداری ) از کلانشهر اهواز می باشد که با اتصال به این سامانه ، سرعت حضور این واحدها را در محل به همراه دارد .
شهروندان اهوازی هم می توانند با ارسال شماره پرونده خود به سامانه پیام کوتاه 20001522 از خدمات دریافت راهنمای خدمات ارائه شده، دریافت آخرین اطلاعات قبوض آب بهاء، دریافت اطلاعات آخرین پرداخت و بدهی (مشاهده سوابق پرونده بوسیله تلفن همراه)، ثبت شماره تلفن همراه در بانک اطلاعاتی مشترکین، اعلام رقم کنتور و استعلام مانده بدهی را بصورت غیر حضوری بهره مند شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا این سامانه پل ارتباطی مردم و شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز است که امکان پرداخت قبوض مشترکین از طریقه سامانه IVR، ارتباط از طریق پنج روش IVR ، FAX ، SMS ، WEB ، Email، قابلیت پاسخگویی از چهار الی 32 خط آنالوگ و یا 30 الی 480 خط PRI به صورت همزمان ، عدم نیاز به شناسه پرداخت و دریافت آن توسط سامانه امور مشترکین را برای شهروندان به همراه دارد.
همچنین این سامانه قابلیت شناسائی تماس گیرنده و عدم گرفتن مجدد شناسه قبض در تماس بعدی، جلوگیری از پرداخت تکراری یک قبض در دو مرحله ، قابلیت ارسال رسید پرداخت به صورت SMS و FAX، پذیرش کلیه کارت های عضو شتاب، ثبت لوگها و کلیه وقایع و ارائه گزارش های مربوطه، قابلیت اجرای سرویس های FAQ ، نظر سنجی ، مسابقه و... را برای مشترکین دارد.
همچنین از طریق سامانه پیام کوتاه 20001522 کلیه خدمات اینترنتی خدمات الکترونیک و دفاتر پیشخوان بصورت خودکار برای مشترک مرحله به مرحله ارسال می گردد و مشترک می تواند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک با وارد کردن کد پیگیری درخواست خود را پیگیری نماید.
7165/6064
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد**انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.