به گزارش ایرنا نماینده مردم شهرستان های رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: پس از برگزاری نشستهای متعدد نمایندگان استان خوزستان با اعضای هیات دولت مصوب شد شبکه آبرسانی به چهار هزار و 170 روستا و 58 شهر در استان خوزستان به شکل اساسی ساماندهی شود.
اقبال محمدیان ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس مطالبات به حق مردم خوزستان را پیگیری خواهند کرد و ریزترین مسایل و دغدغه ها را به سرانجام خواهند رساند.
وی افزود: آب مایه حیات و مطالبه بحق مردم است و شرکت آبفای روستایی باید با عزم جدی مانند گذشته فعالیت خود را ادامه هد.
محمدیان گفت: کارکنان آبفا روستایی خوزستان با سخت کوشی و تلاش جهادگونه، آبرسانی به روستاها را بلحاظ کمی و کیفی افزایش داده اند.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان نیز در این آیین گفت: تامین آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار در روستاهای استان خوزستان رسالت اصلی شرکت آبفا روستایی است که علیرغم همه کمبودها موفقیت ها و دستاوردهای خوبی کسب شده است.
علیداد کیانی ادامه داد: نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مناطق محروم با تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی شامل حال آبفا روستایی در سراسر کشور شده که در خوزستان بسیار راهگشا و موثر بوده است.
وی افزود: بمناسبت هفته دولت و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان آبفا روستایی خوزستان فاز اول پروژه تامین آب شرب روستاهای مسیر شاوه ها در روستای رمیص به بهره برداری رسید و امیدواریم تا دهه مبارک فجر شاهد اتمام و به بهره برداری رسیدن فاز دوم این پروژه نیز باشیم.
مدیر امور آبفا روستایی شهرستان رامشیر نیز در این نشست با اشاره به کارگزاری 7.5 کیلومتر خط انتقال در فاز اول پروژه تامین آب شرب روستاهای مسیر شاوه ها گفت: با کارگزاری این خط انتقال اهالی روستای رمیص از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.
ستار اسکندری ادامه داد: تا پیش از اجرای این پروژه توزیع آب شرب در این روستا 24 ساعت در 72 ساعت بود.
وی افزود: روستای رمیص 237 خانوار با جمعیتی بالغ بر 950 نفر دارد که با بهره برداری از این پروژه اهالی این روستا بصورت شبانه روزی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند بود.
طبق قرارداد فاز اول پروژه آبرسانی به روستای رمیص ظرف 6 ماه تعیین شده بود که آبفا روستایی خوزستان با عزم جدی و سخت کوشی ظرف 3 ماه اتمام و به بهره برداری رساندند.
7104/6064
خبرنگار:حمید ترابی**تنظیم کننده:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.