مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: لایروبی اسکله های بندر تجاری سجافی به منظور حفظ عمق مفید آنها و تسهیل تردد شناورها در این بندر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالهی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف تداوم رونق تجارت و کسب و کار در این بندر تجاریِ محلی و تسهیل خدمات رسانی دریایی و بندری به صاحبان کالا و بازرگانان، روند لایروبی در اسکله های این بندر تجاری از مردادماه سال جاری تدوام دارد.

عبداللهی با اشاره به مأموریت ها و وظایف سازمانی این اداره کل در خصوص ارتقاء ایمنی تردد شناورها در آبراه ها و اسکله ها بیان داشت: انجام لایروبی در بنادر تحت مدیریت این اداره کل از جمله اهم وظایفی است که  طی دوره های زمانی معین با هدف ارتقاء ایمنی ترددشناورها  صورت می پذیرد.

وی در ادامه افزود: لایروبی اسکله های این بندر تجاری به منظور حفظ عمق مفید آن و پیشگیری از انباشت  گل و لای که باعث آسیب رساندن به سازه های دریایی و مشکلات در ایمنی تردد شناورها می گردد، آغاز شده و این روند تا پایان مأموریت محوله ادامه دارد.

یادآور می شود بندر سجافی در ۳۷ کیلومتری شهرستان هندیجان از طریق رودخانه زهره به خلیج فارس وصل می گردد و  با برخورداری از سه هکتار مساحت، سالانه ۱۰۰ هزار تن ظرفیت پذیرش کالا را دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.