به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگاران گفت:
بوستان ساحلی اروند در مجموع 20 هکتار وسعت دارد که 1/5 هکتار آن به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
عزیز اله شهبازی بیان داشت:برای آماده سازی و احداث این بوستان تاکنون 9 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری آبادان هزینه شده است.
شهبازی دسترسی و استفاده از جاذبه های ساحل رودخانه اروند پس از پایان جنگ تحمیلی را از ویژگی های این پارک ساحلی عنوان کرد و گفت:با بهره برداری از این پارک شهروندان و میهمانان می توانند از جاذبه های ساحل رودخانه اروند بهره گیرند.
همچنین از طرح بهسازی و نوسازی فضای بوستان کودک آبادان با 20میلیارد ریال بهره برداری شد.

** به گزارش ایرنا به مناسبت هفته دولت هفتمین پایگاه فوریت‌های پزشکی خرمشهر در جاده خرمشهر - اهواز چهارشنبه به بهره برداری رسید.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه بهره برداری از این پایگاه به خبرنگاران گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت 400 متر مربع و 250 متر مربع زیربنا و 6 میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.
علیرضا آموزنده افزود:این پایگاه پیش از این در یک کانکس بود که هم اکنون با ساخت ساختمان جدید و تجهیز آن، 6 تکنسین به صورت نوبت‌کاری، همراه با دستگاه آمبولانس به صورت 24 ساعته در محل حاضر هستند.
وی به فعالیت 21 پایگاه فوریت های پزشکی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و بیان داشت:2 پایگاه در روستای تنگه 2 و شهر چوئبده در آبادان و یک پایگاه در شهر خنافره به همراه ستاد مرکزی فوریت های پزشکی شادگان در دست ساخت هستند.
آموزنده گفت:هم اکنون پایگاه فوریت های پزشکی یادمان شهدای عملیات والفجر8 اروندکنار و خور دورق شادگان در کانکس هستند که در حال رایزنی برای تملک زمین و ساخت ساختمان آن هستیم.
شهرستان های خرمشهر، آبادان و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می گیرند.
3015 / 6037
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.