اکبر مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ایوب والی از ناحیه همسترینگ پا دچار آسیب دیدگی شده بود که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات تیم اضافه شد اما در حین تمرین کردن مجددا با آسیب دیدگی جزیی مواجه شد.
پزشک تیم فولاد خوزستان افزود: این بازیکن با انجام تمرینات سبک و فیزیوترابی درد کمتری احساس می کند و به احتمال بسیار به بازی با ایران جوان بوشهر در جام حذفی خواهد رسید.
وی در خصوص وضعیت جسمانی پیمان شیرزادی گفت: شیرزادی اکنون به کارهای بدنسازی و فیزیوترابی مشغول است و از فردا به ترکیب تیم اضافه می شود.
مرادی ادامه داد: با توجه به این که پیمان شیرزادی مدت زیادی از تیم دور بوده است ابتدا باید به تمرینات سبک بپردازد تا فشار زیادی به ناحیه آسیب دیده او وارد نشود.
ایوب والی در خصوص شرایط جسمانی خود گفت: ناحیه همستیرینگ پایم در دیدار با پرسپولیس آسیب دید که بعد از طول درمان بهبود پیدا کردم اما متاسفانه در جریان تمرین بر اثر برخورد با یکی از بازیکنان بار دیگر دچار مصدومیت شدم. در حال حاضر استراحت می‌کنم و از هفته آینده تمرینات خود را شروع می‌کنم.
این بازیکن در خصوص قرار گرفتن در ترکیب تیم فولاد خوزستان مقابل ایرانجوان بوشهر در جام حذفی گفت: خوشبختانه پزشکان تیم اعلام رضایت کردند اما باید تمرینات بدنسازی خود را ادامه دهم. طبق نظر پزشک می‌توانم در بازی مقابل ایرانجوان بوشهر به میدان بروم.
کاپیتان فولادی ها در خصوص عملکر تیمش در 5 هفته ابتدایی لیگ گفت: با توجه به این که از فصل قبل تنها 6 مهره در ترکیب تیم حفظ شدند و جوان گرایی خوبی در تیم صورت گرفته است تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم اگر چه نیاز به فرصت بیشتری داریم تا هماهنگی بیشتری بین بازیکنان تیم شکل گیرد.
6002خبرنگار : محمد شاکری *انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.