به گزارش ایرنا اخلاق محمدیان دوشنبه شب در حاشیه برپایی نمایشگاه هفته دولت در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای یک ساله دولت روند رو به رشدی را داشته و هر سال شاهد تغییرات محصوسی در این نمایشگاه و ارایه دستاوردهای دولت هستیم.
وی افزود: امسال 2 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی ایذه و رامهرمز به بهره برداری رسید و سه تصفیه خانه نیز در دست احداث است که بالای 80 میلیارد ریال برای آنها سرمایه گذاری پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: بهره برداری از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در خوزستان از دیگر اقدامات شرکت شهرک های صنعتی خوزستان است.
محمدیان در خصوص شهرک صنعتی شماره پنج اهواز نیز گفت: در یک سال گذشته 30 هکتار مجوز واگذاری در این شهرک از محیط زیست دریافت شده که بخشی از آن واگذار شده است.
مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان افزود: همچنین طرح جامع اهواز در شورای برنامه ریزی خوزستان تصویب و برای تایید به شورای عالی شهرسازی ارسال شده و اگر این طرح تایید شود مشکلات زیست محیطی برخی از شهرک های صنعتی اهواز نیز برطرف شده و می توانیم سرمایه گذاران بیشتری جذب کنیم.
وی بیان کرد: همچنین ساخت شهرک تخصصی پایین دستی و میان دستی پتروشیمی در محدوده ماهشهر، آغاجاری و امیدیه به مساحت سه هزار هکتار، در دستور کار قرار گرفته که بی شک تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این منطقه دارد.
محمدیات گفت: این طرح در مدت سه ماه به هیات دولت ارسال شد و در مجمع عمومی سازمان نیز تصویب شده و به زودی پس از تایید نهایی دولت اقدامات اساسی تر آغاز می شود.
وی ادامه داد: ساخت این شهرک صنعتی زنجیره تولیدی صنایع پتروشیمی را تکمیل می کند و یک فرصت بسیار مناسب در منطقه است.
مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: اکنون تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا زیرساخت های شهرک های موجود را به طور کامل آماده کرده و از شهرک سازی بی رویه جلوگیری کنیم.
وی یادآور شد: قرار بود در هفته دولت نخستین ناحیه صنعتی صنفی تخصصی نمایشگاه داران کلنگ زنی شود که سعی می شود در آینده ای نزدیک این اقدام انجام شود.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.